MER MOP!! DEL 2

Ytligare lite info om klassernas specs och vad jag tycker man ska välja.

Rouge:
Tier ett handlar om stealth. Jag tycker att :Shadow focus är bäst för den gör så att abillitys inte kostar energy i stealth.
Tier två fokuserar på att reducera damagen du tar eller att kasta kniv. Jag väljer :Combat readines som reducerar damage tacken med 10% och ökar ju mer du blir atakerad.
Tier tre fokuserar också på att ta mindre skada eller poison. Jag tar :Cheat death som gör att den ataken som skulle dödat dig healar dig till 10% av ditt totala hp.
Tier fyra handlar delvis om att springa snabbt. Jag tar:Preparation som gör att ifall Sprint Vanish Cloak of shadows Evasion eller Dismantle är på colldown så tar den bort colldownen. Ifall både sprint och vanish är på colldown så tar den bort colldownen på båda.
Tier fem handlar om poisons. Jag väljer:Inget.


/Elias:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0